Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Sofia - 16 februari 2008 23:58

Är väldigt tomma för tillfället. Jag kan inte komma på det minsta djuplodande att skriva varpå det får bli några meningslösa rader åt den som orkar läsa. Det är helt tyst i huset och det är alltid lika konstigt. Men det går väl snart över då mitt kylskåp lever sitt egna lilla liv. Marie har ägnat kvällen åt att spy hårbollar över mitt nystädade golv, tack så enormt mycket katten. Fast hon spyr väldigt mycket mindre efter det att jag bytte foder. Snart dags att stoppa ner mig i sängen och läsa lite. Det är bara 200 sidor kvar i min Harry Potter bok så antingen läser jag klart den ikväll eller imorgon.

Av Sofia - 16 februari 2008 15:08

När jag blir stor och får ett stort hus ska jag ha snygga stolar där. Den ena som är ett måste är Louis Ghost från Kartell och den andra är Barcelona, som visserligen mest är en fåtölj men ändå är enormt snygga. Så här ser det ut

Av Sofia - 16 februari 2008 14:58

eller snarare så har jag inget som jag vill göra. För att citera Nemi. Jag kan om jag vill torka ur kylskåpet, limma fast mattan i hallen, läsa skolboken, rensa i badrumsskåpet eller städa badrummet. Inget av det känns särskilt lockande just nu. Jag tror jag ska ta en fika och sedan komma på vad jag ska eller vill göra.

Av Sofia - 16 februari 2008 13:22

Jag tror jag börjar bli sjuk. Det är enligt min termometer 22 grader inomhus men jag fryser väldigt mycket. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk heller. Jag ska ju städa och plugga. Bäst att ta en vals med dammsugaren innan jag blir ordentligt sjuk.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards