Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Sofia - 11 februari 2008 21:05

Har just sett klart Design Simon & Tomas och det blev som vanligt ganska snyggt. Någon gång ska jag också inreda ett rum i turkost, tillsammans med mörkbrunt och mycket vitt. Frågan är bara vart det skulle passa in. Jag tror jag har bestämt mig för att behålla de vita väggarna i köket men inte kritvita. Sadolin har vita färger som bryter svagt mot andra nyanser, det tror jag kan bli snyggt. Får ta mig till en färgaffär och se hur de ser ut i verkligheten och bestämma mig för vilken vit jag ska ha. Annars är dagens största upptäckt att Steltonkanna nu även kommer i pistage. Kanske vore något.

Av Sofia - 11 februari 2008 18:05

Sitter och letar efter toner till min skrivare eftersom den är på väg att ta slut och konstaterar att en ny toner + frakt kostar lika mycket som en ny skrivare gör. Då är det något konstigt, jag tycker det ska vara billigare med enbart en toner. Får höra med pappa om han vet något ställe med billiga toner som passar till min skrivare

Seg

Av Sofia - 11 februari 2008 12:51

Nyss hemkommen från skolan och då borde jag ha fullt med energi. Men icke, funderar på att äta lunch så får jag kanske lite mer energi. Eller ta hand om min väska. Dessutom har jag två blåser på foten vilket gör att det känns jobbigt att gå några få meter. Suck, snyft och buhu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards