Alla inlägg under mars 2010

Av Sofia - 2 mars 2010 10:50

Nu har älsklingen gett sig av till skolan. Jag var så trött imorse och orkade inte hålla ögonen öppna när han stökade runt hemma. Jag ville vara social och umgås men jag somnade om hela tiden. Fy, vad jag är en morgontrött person. Nu har jag iallafall vaknat till och skall snart sätta fart med skolarbetet. Jag förstår inte riktigt min uppgift men jag skall göra så gott jag kan och försöka skriva på den ändå. Svårt att beskriva miljöpåverkan från hyttslagg men jag hoppas att jag finner svar på det på nätet. Det ser så tomt ut här hemma med halvtomma garderober och bokhyllor. Det blev flera kassar igår som vi bar upp till vinden med mina saker och nu väntar jag bara på att Andreas saker skall komma på plats. Fast var vi skall göra av hans skjortor har vi inte kommit fram till än, det går inte att hänga något i mina garderober. Det skall bli underbart när han flyttar in här i helgen även om jag är lite (enormt) nervös också.


Och så ett litet (stort) grattis till älsklingen som klarade första tentan i statsvetenskap.


Av Sofia - 1 mars 2010 18:14

Nu skall vi sätta igång och röja här hemma så att Andreas får plats med sina saker när han flyttar in nästa helg. Skall bli spännande att se hur mycket plats vi kan få fram genom att ta bort de saker som aldrig används. I övrigt har det snöat här idag och jag har skrivit lite på min miljöaspektstabell, väldigt svår uppgift måste jag säga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards