Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Sofia - 8 mars 2010 19:18

Hu, nu känns det som om min hjärna har kört fast en del. Sitter här och sliter med samma miljöutredning men det vore skönt att snart bli färdig med den. Istället för att plugga provade jag på den nya tjänsten värdeguiden som SSAB tillhandahåller. Där kan man skriva in det man vet om sin bostad och så beräknar de ett ungefärligt värde. Värdet för min bostad skulle vara 200 000 mer än vad jag gav för den men det tror jag inte riktigt stämmer. Men det vore skönt om det vore så, behöver vi inte låna lika mycket när vi skall sälja denna och köpa en större.

Av Sofia - 8 mars 2010 18:02

Nu sitter vi här framför varsin dator och skriver på vårt skolarbete. Det går ganska bra tror jag, iallafall går mitt arbete framåt. Känns väldigt bra att Andreas bor här nu och än så länge kommer vi bra överens. Att det dessutom går bra att plugga när man är två känns positivt. Saga har parkerat sig i soffan och snarkar högljutt. Dags att återgå till mitt skrivande.

Av Sofia - 8 mars 2010 12:51

Första måndagen på länge som jag känner mig lite pigg. Kan bero på att det är underbart att vakna tillsammans med den man älskar och en sol som skiner från en blå himmel. Andreas är just nu i skolan men på väg hem. Jag steg upp när han gav sig av och sedan dess har jag gjort mina vanliga morgonrutiner. Jag sitter nu framför datorn och sliter med min miljöutredning. Det går sådär på vissa delar och bättre på andra men jag känner mig ändå väldigt nyttig som gör något idag. För det är inte alltför vanligt på måndagar. När Andreas kommer hem skall vi dels gå och handla och dels gå till Clas Ohlsons och köpa en stekpanna. Det är så skönt att de har öppnat en Clas Ohlsons i Hageby så att jag slipper gå på stan och trängas med alla andra. Men innan älsklingen kommer hem så borde jag dammsuga, för här är det dammigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards