Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Sofia - 23 mars 2010 17:42

Det var trevligt att träffa Helén igen. Vi lunchade tillsammans och pratade en massa. Maten var väldigt god. Sedan gick vi runt på stan och köpte lite saker som behövdes. Eftersom vi båda skulle på långresor i helgen tyckte vi att åksjuketabletter vore bra att ha. Gick till apoteket (eller vad det numera heter) och letade. Det fanns bara tuggummin och akupressurarmband. Eftersom vi köpte tabletter innan vi åkte till USA så vet jag att det finns. Efter två Apotek så fick vi reda på att de var slut hos leverantören. Vi gjorde ett sista försök hos Åhlens Apotek och där fanns de kvar. Så vi fick en varsin ask. Älsklingen kom nyss hem och nu sitter han och pluggar. Jag har skrivit på min uppsats i miljöekonomi men funderar på att ta en paus och kanske börja med matlagningen.

Av Sofia - 23 mars 2010 11:05

Så där ja, nu är jag tillbaka hemma igen. Jag har varit på möte med chefen i en närliggande affär om ett eventuellt sommarjobb där. Det kändes bra och jag har ju lång kassavana så jag hoppas att jag får det. Det beror lite på hur många sommarjobbare de behöver ha in och hur många som återkommer från föregående år. Jag beräknas få besked i början på april om jag får det eller inte. Men jag hoppas verkligen att jag får det. Annars får jag jobba på Hemköp hemma om jag inte hinner får något annat jobb innan dess. Skall vara hemma någon timme och skriva på min uppsats innan jag skall träffa Helén på stan för en fika.

Av Sofia - 23 mars 2010 09:25

alla människor för mig idag klockan 10.00 Vad som händer då skall jag berätta sen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards