Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Sofia - 15 mars 2010 22:10

Vi sitter uppkrupna framför Andreas dator och tittar på första säsongen av Hex. Jag har sett vissa avsnitt förut men inte hela säsongen och det var länge sedan. Tur att jag har någon som sover brevid mig eftersom den är lite småläskig.

Av Sofia - 15 mars 2010 12:45

Oj då, klockan är redan kvart i ett och jag har precis påbörjat mitt skolarbete. Det är så mycket som skall göras på dagarna. Jag har bäddat, dammsugit och duschat vilket tar sin lilla tid. Och så har jag suttit i telefonkö til SJ för att boka om våra biljetter till Malmö. Det gick bra, vi fick ta ett tidigare tåg som går 11.35 istället för 12.35 Tur att vi slapp betala extra för vår ombokning. Jag har även fått min andra värdering på min lägenhet idag, från ett annat företag. Den värderingen verkade lite mer rimlig, ungefär 75 000 mer än vad jag gav för den. Jag tycker det är lite roligt att kolla vad den kan vara värd. Nu är älsklingen snart på ingång och vi skall gå och handla tänkte jag. Det är slut på leverpastej och flytande matfett. Och så skall vi slänga skräp i återvinningen också.

Av Sofia - 15 mars 2010 09:29

Idag är det återigen en ny vecka, vilken har jag ingen aning om. Solen skiner från en blå himmel och jag känner mig ganska pigg. Älsklingen har åkt till skolan för en föreläsningar och återkommer senare idag. Känns tomt utan honom även om det är skönt att få lite tid för sig själv också. Jag skall snart ta tag i gårdagens disk innan jag börjar med mina skoluppgifter. Vi skall försöka skruva ihop min cykel också så att Andreas kan cykla till bussen nu när isen är försvunnen. I övrigt blir det nog en högst normal hemmadag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards