Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Sofia - 9 mars 2010 20:50

Nu är min miljöledning klar och älsklingen är klar med sin uppgift. Med andra ord så tar vi kväll, äter av vårt nybakade bröd och tittar på House. Andreas och Saga busar i sängen, mycket gulligt. Marie tittar mest på. Jag är världens lyckligaste som får bo tillsammans med mina älsklingar.

Av Sofia - 9 mars 2010 14:05

Nu har vi just ätit middag. Idag blev det ugnsrostade grönsaker med stekt kyckling och kalla flasksåser. Mycket gott. Ovant för mig att äta såpass tidigt men det blir nog bra när jag har vant mig. Var på stan idag och gjorde några ärenden. Det blev en ny stekpanna och lite annat smått och gott. Ljusslingan som jag skulle ha var dock slutsåld så vi får kolla i Hageby imorgon. Nu blir det studier i 50 minuter innan Top Chef börjar. En av dagens höjdpunkter tv-mässigt.

Av Sofia - 9 mars 2010 11:13

Nu sitter vi här igen framför varsin dator och pluggar. Än så länge har jag inte kommit särskilt långt men idag skall miljöutredningen vara färdig tänker jag mig. Så kan jag ägna resten av veckan åt de två andra ämnena. Om allt går enligt planerna. Om 45 minuter skall jag träffa Milla på stan och lämna tillbaka hennes nyckel. Jag skall även lämna in lite jobbansökningar och handla på Clas Ohlsons. Men nu skall jag skriva klart en miljöaspekt eller två.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards