Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Sofia - 22 mars 2010 20:10

Så här ser det ut hemma i hallen hos oss. Nöden är uppfinningarnas moder och vi behövde ha någon stans att torka böckerna på.


      

Av Sofia - 22 mars 2010 16:14

Hur torkar man blöta pocketböcker på ett effektivt sätt? Nu ligger de i diskstället men det kommer att ta evigheter innan de torkar. Sådana här gånger vore det skönt med en torklina att hänga upp dem på. Men någon sådan har jag inte så jag får försöka komma på en bra idé hur jag skall torka dem. Jag har skrivit en hel del idag och nu skall jag renskriva lite så att jag vet hur mycket jag har kvar att skriva. Älsklingen kommer inte hem förräns om 1,5 timme och då är han hungrig. Då är han hungrig så jag skall försöka komma en middag, jag tror att det får bli lax. Gott och så går det fort att laga.

Av Sofia - 22 mars 2010 13:30

Det känns så iallafall. Jag har så enormt ont i min rygg idag så det finns inte. Jag har svårt att röra mig och böja mig är det inte tal om. Så opraktiskt att ha ont i ryggen och detta är bland det värsta jag har varit med om. Jag vet inte ens varför jag har ont. Det kom plötsligt i lördags och nu blir jag inte av med det. Hoppas bara att det släpper snart. Andreas är i skolan och skriver på sitt grupparbete och jag måste ta tag i min uppsats i miljöekonomi idag. Den ska in på torsdag och jag har en hel del kvar att skriva. Så det är bara att sätta fart. För övrigt så mitt hem ut som ett bombnedslag idag när jag kom hem. Katterna hade haft ner en  högtalare och Emils akvarium. Hur de nu har lyckats med det. Det var grus överallt och fisken vet jag inte var den är. Antagligen i magen på Marie eller Saga. De hade även puttat ner mina pocketböcker som sög upp allt vatten på golvet så nu ligger de på tork i diskstället. Jag var så glad när jag kom hem och såg denna röra. Då var det nästan katter till salu. Men de är förlåtna och ligger nu lugnt och stilla i sängen och sover. När vi åker till Malmö och Köpenhamn i helgen får Gunnar bo i badrummet så går han säker för deras framfart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards