Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Jag har blivit 80 år

Av Sofia - 22 mars 2010 13:30

Det känns så iallafall. Jag har så enormt ont i min rygg idag så det finns inte. Jag har svårt att röra mig och böja mig är det inte tal om. Så opraktiskt att ha ont i ryggen och detta är bland det värsta jag har varit med om. Jag vet inte ens varför jag har ont. Det kom plötsligt i lördags och nu blir jag inte av med det. Hoppas bara att det släpper snart. Andreas är i skolan och skriver på sitt grupparbete och jag måste ta tag i min uppsats i miljöekonomi idag. Den ska in på torsdag och jag har en hel del kvar att skriva. Så det är bara att sätta fart. För övrigt så mitt hem ut som ett bombnedslag idag när jag kom hem. Katterna hade haft ner en  högtalare och Emils akvarium. Hur de nu har lyckats med det. Det var grus överallt och fisken vet jag inte var den är. Antagligen i magen på Marie eller Saga. De hade även puttat ner mina pocketböcker som sög upp allt vatten på golvet så nu ligger de på tork i diskstället. Jag var så glad när jag kom hem och såg denna röra. Då var det nästan katter till salu. Men de är förlåtna och ligger nu lugnt och stilla i sängen och sover. När vi åker till Malmö och Köpenhamn i helgen får Gunnar bo i badrummet så går han säker för deras framfart.

 
 
Ingen bild

Milla

22 mars 2010 14:51

Nej, vilka katter. Ibland retar dom upp en ordentligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 11 maj 2014 16:35

I onsdags fyllde min älskade Andreas år, hela 28 år gammal blev han. Andreas föräldrar kom och hämtade mig på stationen och sedan åkte vi hem till vår lägenhet och åt hämtmat från Indra. Det är så gott med indisk mat. Egentligen hade jag planerat att...

Av Sofia - 2 maj 2014 17:12

Igår ringde Anna och frågade om jag ville följa med på hantverksmässa till Sturefors, Linköping. Och eftersom jag både hade hunnit duscha, klä på mig och inte hade något inplanerat för dagen följde med. Hon hade med sig sina två barn. Vi åkte till St...

Av Sofia - 16 april 2014 10:14

Nu har jag ju inte skrivit på ett tag. Men det händer så mycket på dagarna att jag inte hinner med. Nu är jag i Norrköping för imorgon bär det av till Göteborg. Tidigt ska jag och katterna ta tåget. Idag ska jag jobba hemifrån, jag har en del inläsni...

Av Sofia - 1 april 2014 21:23

Just nu är jag för trött och seg för att skriva ett längre inlägg så ni får hålla till godo med bilder från helgens Earth Hour på Stora torget i Enköping.                          ...

Av Sofia - 26 mars 2014 20:45

Jag har nästan hela mitt liv, eller i alla fall i många tyckt mycket om glas. Och då menar jag inte vanliga drickglas utan vackra glasprodukter från de svenska glasbruken i första hand. De få som nu är kvar. När jag var 11 år var jag i Växjö på Orref...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards