Alla inlägg under oktober 2008

Av Sofia - 9 oktober 2008 20:27

Eftersom vädret utanför känns lagom sommaraktigt och uppmuntrande kommer det här två kort från sommaren på Strana. Jag längtar verkligen tillbaka även om det nästan var i varmaste laget.

Av Sofia - 9 oktober 2008 16:59

Idag är jag verkligen supertrött, vore skönt att få sova lite. Dagens seminarium tror jag gick ganska bra men jag vet inte. Middagsdags är det iallafall nu så känner jag mig säkert piggare efteråt, det brukar vara så.

Av Sofia - 8 oktober 2008 23:16

För små töser är det nu. Imorgon är det dags för litteraturseminarium 3. Ett för mycket enligt mig. Jag hoppas att det går bra.  

Av Sofia - 8 oktober 2008 19:17

Efter maten blir jag oftast sömnig även om jag tänker att jag ska plugga. Soffan framför tv:n känns mycket mer lockande än att skriva på uppsatsen. Får sätta fart i helgen eftersom jag har skjutit på det för länge. Det blir alltså ingen mässa i Stockholm i helgen.

Av Sofia - 8 oktober 2008 15:54

Dagens inköpslista från Erikshjälpen är:

4 stycken pocketböcker, samtliga deckare

5 stycken serietidningar, Serieparaden


Det var allt som inhandlades. Jag har fått schema för nästa kurs och det känns inte alls roligt. Dåligt schema och jag är inte så motiverad att plugga just nu. Det kanske ändrar sig längre fram.

Av Sofia - 8 oktober 2008 14:12

Nu har jag ätit lunch, idag blev det youghurt. Jag ska nu ta min kartong med saker och gå till Erikshjälpen för att lämna bort dem. Samt köpa några böcker åt mig själv.

Av Sofia - 8 oktober 2008 11:59

Jaha, det var då återigen dags att ta tag i skolarbete och i vanlig ordning saknar jag motivationen. Golvet är akut behov av en dammsugning men då Marie sover så sött i soffan vill jag inte störa. Ska försöka skriva i en timme eller så för att sedan gå och handla mat.

Av Sofia - 8 oktober 2008 11:11

Idag är jag verkligen trött. Sov dåligt inatt, det är varmt i rummet trots att jag har inte har elementen på. Får börja sova med fönstret öppet. Ute skiner solen och jag behöver tvätta mina fönster ser jag. Men inte idag. Istället ska jag göra skolarbete är det tänkt och även handla lite mat. Brödet tog slut imorse.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards