Alla inlägg under oktober 2008

Av Sofia - 20 oktober 2008 13:36

Idag fick jag en avi med posten om att jag har ett paket att hämta. Hoppas att det är någon av sakerna jag köpte på Tradera i veckan. Paketen kommer inte till Ica förräns klockan 16.00 och det är alltid lika jobbigt att behöva vänta på att få hämta ut dem.

Av Sofia - 19 oktober 2008 12:09

En söndag i solens tecken är det idag. Solen skiner och det blåser lite. Skönt att inte behöva ha en höst där det konstant regnar. Idag ska jag mest ta det lugnt och läsa i min bok tänkte jag. Kanske även skriva lite på min opponering men eftersom den inte ska vara förräns på onsdag och jag är ledig i måndag-tisdag är det lugnt.

Av Sofia - 19 oktober 2008 00:06

Lördagskvällen avslutades i vanlig ordning med Beck, den här gången med namnet Monstret. Nu ska jag däremot ta och sova är tanken. Skönt med lite sömn så här dags.

Av Sofia - 18 oktober 2008 17:41

Det är roligt att leta igenom datorn emellanåt. Nu hittade jag en dikt som Annika skrev till mig när jag precis hade flyttat till Norrköping.


Jag är en liten kanin! Liten och ovanligt fin!Jag har ett sött litet bä! Han är så söt som så hääääääSofia har tam liten gnu! Ätas av lejon går juuuuu!Dra lejonet i stjälken så att gnun i vinter får åk på kälkenKungen vill ha en falk men allt han fick var en silverkalk!Full med gammalt nattvardsvin, i vilket det låg drunknade bin!Hamsterormen slukade sin matte och sen den till grannen fortsattesover tror du att hon gör, men det är en liten marodörplanerar sin nästa räd, slingrar sig upp för ett trädgömmer sig bland grenar och blad, sluka någon gör den glad!Sofia tycker Annika stör, men hon tränar för att bli en aktör!eller navigatörkonduktorörSofia måste plugga, annars kan Sofia kuggaVore de ju synd om det var Annikas fel, men Annika har ingen kamel!Diska ska vi göra, det är roligare att dig störa!
Av Sofia - 18 oktober 2008 16:39

Idag blev det tidigare middag än vad som är brukligt men det är ganska skönt det också. Det återstår att diska och tvätta badrummet av min städning så det borde gå ganska snabbt.

Av Sofia - 18 oktober 2008 14:08

Idag vann jag den här saken på Tradera. Julmobilen från 2002 gjord av Georg Jensen. Den vet jag är vacker eftersom mamma har en sådan. Slutpriset 310 kronor. Bra pris för en oanvänd sak eftersom de är dyrare i inköp när de är nya. Ska bli roligt när paketen kommer, förhoppningvis nästa vecka.

Av Sofia - 18 oktober 2008 14:06

Nu är det daga att börja damma här hemma. Ska bli skönt att få något gjort idag

Av Sofia - 18 oktober 2008 12:08

Idag ska jag städa både lägenheten och mig själv är tanken. Jag dammsög igår men idag tänkte jag damma och kanske torka golven. Dammar gör jag ganska sällan faktiskt vilket inte är så bra. Men först ska jag gå till Erikshjälpen med en massa saker som jag hittade i mina lådor här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards