Alla inlägg under oktober 2008

Av Sofia - 25 oktober 2008 15:39

Skohorn har de flesta hushåll behov av även om de sällan är särskilt vackra skapelser. Den här är både vacker och fyller sitt behov. Nackdelen är dock priset, du får 65 skohorn för samma pris på Ikea som ett från Menu. Man får njuta av bilden istället.

Av Sofia - 25 oktober 2008 11:55

Jag hade ingen väckarklocka imorse och det var väldigt skönt. Vaknade vid elva efter att få sovit ut ordentligt. Fixat lite här hemma och nu så ska jag äta frukost är tanken. Städa, skriva uppsats och jobbansökning ska jag ägna dagen åt är tanken.

Av Sofia - 25 oktober 2008 00:49

Det är synd med filmer som går så sent på kvällen men å andra sidan var den bra och värd det. Äntligen fick jag sett Collateral och det var en film helt i min smak. Men nu ska jag sova, tur att man får en timme extra inatt.

Av Sofia - 24 oktober 2008 22:49

Kvällens film blev halva Gula Hund av HasseåTage. Jag får se klart den imorgon för nu ska jag sova istället. Utan väckarklocka imorgon och det ska bli så skönt.

Av Sofia - 24 oktober 2008 19:02

Idag gjorde jag min sista dag på kursen och förhoppningsvis den sista dagen i den här typen av utbildning. Det är så enormt skönt. Nu ska jag läsa en kurs i kvalitetsledning med ISO 9001 på distans och samtidigt söka jobb. Hurra, hoppas att det går bra. Firade avslutet med att få på stan med Helén samt fika. Fast det blev inget handlat. Hämtade sushi till middag och den var sådär god. Det saknas bra sushiställen i den här staden. Kvällen ska gå i det slappa tecknet, se på tv, äta choklad och ta det lugnt.

Av Sofia - 23 oktober 2008 23:10

att sova är det nu. Imorgon blir det frukost på stan tillsammans med Helén innan vi beger oss till skolan och kursutvärderingen. Jag har lyckats tänka ut alla julklappar idag och det återstår bara att komma på vad pappa ska få när han fyller år. Det är opraktiskt med föräldrar som har födelsedagar i december.

Av Sofia - 23 oktober 2008 17:16

Tvätten är hämtad och det mesta är vikt och instoppad i garderoberna. Men som vanligt är det en del som inte är torrt och en del som ska strykas. Hu, det är mycket jobb att tvätta faktiskt.

Av Sofia - 23 oktober 2008 11:56

Är det idag. Många maskiner blir det och jag känner mig väldigt duktig. Dags att snart g ner och fylla på ny tvätt samt hänga den blöta. Eller i omvänd ordning. Sedan blir det att städa badrummet tänkte jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards