Alla inlägg under juni 2009

Av Sofia - 9 juni 2009 21:29

Idag kom det pengar från Skatteverket. Hurra säger jag. Hittade en hemsida när jag surfade runt och där sålde de julmobiler från Georg Jensen från tidigare år. Tyvärr hade de inte år 2000 som jag saknar men jag köpte år 2003 och 2005 samt en gemhållare för mina gem. Slutnotan blev på över 1400 men det är det värt.

Av Sofia - 9 juni 2009 12:17

Terminens sista skoluppgift är inlämnad. Förhoppningsvis blir det inga kompletteringar och då har jag sommarlov. Känns väldigt skönt. Nu ska jag ta och krypa upp i sängen och njuta av min bok.

Av Sofia - 9 juni 2009 09:40

Woho, årets julmobil från Georg Jensen finns på deras hemsida. Jag tror den kommer att se väldigt snygg ut i verkligheten, än så länge så har jag bara sett den på bild. Ja jag vet, det är tidigt att börja tänka på julpynt redan. Men den är ju så vacker.

Av Sofia - 9 juni 2009 09:35

Oj, vad jag sov gott i natt. Fast jag vaknade senare än vad jag hade tänkt, måste ha stängt av väckarklockan i sömnen. Idag ska jag skriva det sista på ett skolarbete och hoppas att det blir godkänt så att jag kan gå på sommarlov sen. Ska dra ett varv med dammsugaren innan mamma kommer på eftermiddagen också. I övrigt är det nog bäst att jag börjar packa samt letar fram ett bra recept på lax till middagen. Förslag mottages med tacksamhet. Helst ett som inte innehåller för många ingridienser eftersom jag snart ska åka hem och håller på att tömma kyl och frys.

Av Sofia - 8 juni 2009 23:18

Nu är det dags att sova så att jag orkar göra något imorgon. Har en liten komplettering att skriva och sedan är jag redo för sommarlov. Och så kommer mamma imogon för att köra mig hem för sommaren. God natt

Av Sofia - 8 juni 2009 21:15

Dags att uppdatera lite här tror jag. Har spenderat helgen tillsammans med Andreas så det har inte riktigt funnits tid till att skriva lite. Vi var på välkommenhemfest till Anna och Riikka i torsdags. Det var väldigt trevligt och vi träffade en massa folk. Tyvärr så regnade det på vägen dit så jag har en halv pöl i min sko och var ganska blöt. Vi fortsatte kvällen på Västgöta Nation, där det var bartömning. Mycket trevligt. Resten av helgen har vi tillbringat hemma hos mig. Tittat på film, Twilight bland annat, pratat, lagat mat och kramats. Råkade trampa snett i torsdags så det har inte blivit några längre promenader, hoppas att det onda går över snart. Kort på min pojke när han lagar mat. Köttfärssås blev det.

Av Sofia - 4 juni 2009 13:19

Sitter och läser på Nt:s hemsida och står det om julgalor och julbord. Hallå, det är inte ens juli än. Börjar bli trött på att julskyltningen börjar tidigare varje år men det har tar ju priset. Skärpning nu

Av Sofia - 4 juni 2009 12:59

Nu är nästan allt fixat för dagens resa till Linköping. Jag har för en gångs skull klätt mig i kjol dessutom, känns ovant. Men man får vara fin när man ska gå på fest. Dessutom är jeanskjol ganska bekvämt. Borde stoppa i mig något ätbart innan jag åker, annars kommer jag vara hungrig tror jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards