Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Sofia - 15 juni 2009 22:14

Nu kommer bildbeviset på att jag har klippt mig. Kortet överst är innan klippningen och det under är efter om nu någon tvekar. Mitt hår är blött på kortet som är innan klippningen, det är därför det ser så konstigt ut.

Av Sofia - 15 juni 2009 16:43

Nu är håret ganska mycket kortare. Känns skönt att ha blivit av med det mest slitna och att det är lite kortare i sommar. Kommer att kännas konstigt när jag borstar håret men jag vänjer mig nog snart. Dessutom växer det ut fort igen.

Av Sofia - 15 juni 2009 14:15

Kakan är klar och den blev god. Var dock lite svår att stjälpa upp men det gick bra till slut. Finns det kaka och saft till kvällens planeringsmöte inför möhippan. Fast det låter mer som om jag ska ha kafferep, en ganska trevlig tradition det också.

Av Sofia - 15 juni 2009 12:24

Nu ska jag baka kardemummakaka. Hoppas att det går bra men det var ett rätt lätt recept vill jag minnas. Blir nog gott när den blir klar.

Av Sofia - 15 juni 2009 10:10

Fast jag börjar inte förräns på onsdag. Jag snor Kajsas idé om att skiva upp ett veckoschema.

Måndag: Baka kaka, klippa håret och ha planeringsmötet för möhippan.

Tisdag: Shopping. Vi ska åka till Ge-Kås, Kinna och Skene.

Onsdag: Ledig förmiddag, bortsett från att katterna ska vaccineras vid elva och så börjar jag jobba vid fyra. Det är första jobbardagen sedan i påskas men det ska nog gå bra.

Torsdag: Ledig dag än så länge. Mamma och pappa åker till landet så jag är ensam hemma med katterna.

Fredag: Midsommarafton, som för min del skall tillbringas på Hemköp mellan 11 och 17. Vad jag gör på kvällen är oklart men eftersom jag börjar vid tio dagen efter blir det nog mest till att ta det lugnt. Får dela lite jordgubba med katterna som är de enda som är hemma med mig.

Lördag: Midsommardagen, som också skall tillbringas på Hemköp. Skönt nog jobbar jag inte fram till stängningen.

Söndag: Ledig dag, men sådant brukar ändras när man jobbar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards