Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Sofia - 19 juni 2009 23:12

Vad heter du i mellannamn: Victoria Carolina

Har du några syskon: Nopp, är ensambarn

Vart går drömresan: Just nu går den till Strana med min älskling

 Favoritmat: Fisk

Mat du absolut inte äter: Skaldjur, enbart därför att jag är allergisk

Favoritämnet i skolan var: Svenska var ganska roligt

Tråkigaste ämnet i skolan var: Gymnastik

Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Rensa avlopp, om det räknas

Skostorlek: 39 +1 ibland, - 1 ibland

Nämn 1 skådespelare du gillar: Lena Nyman

En film alla borde se:  Den tatuerade änkan

Drömyrket är: Rättspsykiatriker, eller miljövetare

Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: Tandläkare

Detta irriterar mig: Folk som har bestämda åsikter om hur jag är/skall vara som person. Helst innan de har lärt känna mig

Detta gör mig glad: Havet, mina katter, familjen, vänner och självklart min älskling Andreas

Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer: Ronja Rövardotter, vild och vacker

 Favoritmotto: Ur allting ont kommer något gott

Av Sofia - 19 juni 2009 23:09

Gott folk och sov så gott. Det blir sängen tidigt idag eftersom det bär av till Hemköp igen vid tio imorgon. Tur nog skall jag bara arbeta till 16 och slipper därmed stängning som alltid är en mardröm de dagar vi stänger tidigare. Jordgubbarna var ganska goda trots att de var belgiska. Eller kanske just därför.

Av Sofia - 19 juni 2009 21:45

Att sitta ensam hemma på midsommarafton är inte särskilt roligt om nu någon tror det. Jag har ätit middag, vikt tvätt och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något ikväll. Börjar dessutom jobba tio imorgon så det får bli något väldigt lugnt och städat. Funderar lite på att krypa upp i soffan med en bra film och äta jordgubbar istället för att sitta här och gnälla.

Av Sofia - 19 juni 2009 09:55

allesammans. Själv åker jag snart till Hemköp och firar midsommar där. Med andra ord skall jag jobba fram till fem idag. Jag glömde köpa jordgubbar igår så jag hoppas att det finns några kvar idag. Annars får jag fira midsommar utan jordgubbar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards