Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Sofia - 14 juni 2009 22:58

kvar tills min älskling kommer på besök. Jag saknar honom väldigt och hoppas att tiden kommer att gå fort. Tills dess skall jag klippa mig, planera och genomföra en möhippa för Veronica, vaccinera katterna, besöka Ge-Kås, Skroten och Marks Pelle Vävare, baka en kaka, koka saft på svartavinbärsblad, jobba och säkert en massa annat. Ska bli spännande att koka saft för det har jag inte gjort på väldigt länge om jag ens alls har gjort det någon gång.

Av Sofia - 14 juni 2009 15:19

Nu är jag hemma igen från promenaden. Fanns mycket spännande att titta på i botaniska trädgården. Dessutom fick jag årets första myggbett vilket jag gärna hade klarat mig utan. Vi hittade en massa olika sorters gran, bland annat en ovanlig gran från norra Sicilien. Resten av dagen är jag väldigt sugen på att ta det lugnt och läsa i min bok. Kanske lägga upp mina jeans också.

Av Sofia - 14 juni 2009 11:37

En solig söndag är det idag. Familjen skall ta en promenad i botaniska trädgården är det tänkt. Bara hoppas att det inte börjar regna eller något liknande. Annars ska jag mest ta det lugnt idag, kanske lägga upp två par byxor om jag orkar. Går snabbt så det borde jag hinna med. Nä, nu är det nogs dags för en promenad snart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards