Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Sofia - 3 juni 2009 21:44

Det är så tomt här utan mina små katter. Där är hemma i Göteborg hos mina föräldrar eftersom det kändes dumt att ta med dem hit för en vecka. Så nu sitter jag här och saknar ljudet av tassarna, Sagas pip och Maries mjau. Jag kommer längta ihjäl mig efter mina små tussar.

Av Sofia - 3 juni 2009 20:46

Oj, så bra det går med mina studier. Jag tittar på Rent Hus istället, det är återbesök idag. Roligt att se även om jag inte har sett alla avsnitten. Jag ska skriva efter programmet tänkte jag, och så har jag förmiddagen på mig imorgon också. Undra om jag/vi ska ha med oss en present till Anna imorgon... Får tänka på saken.

Av Sofia - 3 juni 2009 18:43

Oj, här var det tomt på inlägg märker jag. Kanske dags att skriva lite. Igår kom jag tillbaka till Norrköping efter en helg i Tyskland. Skönt att vara här igen även om katterna är kvar hos föräldrarna i Göteborg. Andreas kom och mötte mig på stationen och sedan tog vi oss hem till mig. Handlade lite mat och sedan har vi mest umgåtts. Sett på film gjorde vi också, Lucky Number Slevin. Rekomenderas varmt för alla som inte har sett den. Idag har vädret varit sådär så vi har mest suttit inne. Anna och Riikka var i Norrköping på en utställning så vi mötte upp dem på stan för att äta tillsammans. Nu sitter jag här ensam i min lägenhet och ska ta och skriva lite mer på min miljörapport som ska vara klar imorgon. Eller egentligen ska den vara klar på fredag men imorgon kväll bär det av till Linköping och en välkommen-hem-fest för Anna som har varit i Kenya i två månader. För övrigt blev Andreas väldigt glad för sin försenade födelsdagspresent, han fick en parfym från Calvin Klein.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards