Alla inlägg under juni 2009

Av Sofia - 13 juni 2009 14:45

Nu har halva dagen gått och jag har njutit av att vara ledig. Tyvärr har jag inte fått något gjort men det ska jag rätta till nu. Dags att laga jobbarbyxorna, de blir inte mer hela  om jag låter blir att göra det hela tiden. Ska ta med mig dem till balkongen och njuta av den lilla solen som är. Det är väldigt skönt att ha en inglasad balkong ibland.

Av Sofia - 12 juni 2009 16:39

Titta vilken söt chokladkaka jag hittade på Ica Kvantum idag. Normalt sett brukar jag inte gilla sådana här saker men den här var enormt söt. Kostade bara 18.90 dessutom så en sådan inhandlades till helgen.

Av Sofia - 12 juni 2009 13:22

  • Åka till jobbet och skriva av mitt schema, kan vara bra att veta hur jag jobbar i sommar
  • Boka tid för vaccination hos veterinären
  • Boka tid för klippning
  • Dammsuga på mitt rum, är trött på att kliva i kattsanden
  • Lappa ihop mina jobbarbyxor, kan vara bra om de är någorlunda hela nästa vecka
  • Skriva inköpslista inför nästa veckas besök på Ge-Kås
  • Gå på fest (jag vill inte gå längre)
  • Handla tillsammans med mamma

Av Sofia - 12 juni 2009 11:09

Klipptiden är inbokad till nästa måndag och det är det enda jag har hunnit med på min lista. Ska åka med mamma och handla snart och då svänger vi även förbi jobbbet. Men först ska jag försöka fånga in två motsträviga katter.

Av Sofia - 11 juni 2009 22:27

Jag har en del saker att göra imorgon fredag så det är bäst att jag gör en lista innan jag glömmer av dem.

  • Åka till jobbet och skriva av mitt schema, kan vara bra att veta hur jag jobbar i sommar
  • Boka tid för vaccination hos veterinären
  • Boka tid för klippning
  • Dammsuga på mitt rum, är trött på att kliva i kattsanden
  • Lappa ihop mina jobbarbyxor, kan vara bra om de är någorlunda hela nästa vecka
  • Skriva inköpslista inför nästa veckas besök på Ge-Kås
  • Gå på fest (på kvällen)


Av Sofia - 11 juni 2009 09:07

Nu ska vi snart åka hem mot Göteborg. Dags att packa det sista och försöka se till att jag inte har glömt alltför mycket. Ska bli spännande att se vad jag har glömt för det brukar man komma på när man kommer fram.

Av Sofia - 10 juni 2009 15:56

Idag var jag och mamma ute i nya Maxihuset eller Ingelsta shopping som det numera heter. Det blev två par jeans på rean för min del. Där ser du Kajsa, jag kan köpa kläder ibland.

Av Sofia - 10 juni 2009 11:05

Nu ska jag sätta fart och packa inför morgondagens hemfärd till Göteborg. Jag ska vara där i sommar och jobba. Avskyr att packa för hela sommaren, jag vill ju inte glömma något. Packningslistor använde jag mig av en period och det borde jag nog ta upp igen, det var praktiskt. Annars är det bara att packa ner allt men det lär ju inte rymmas i bilen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards