Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Sofia - 22 maj 2010 18:00

Fy, vad trött jag var när vi kom hem vid tvåtiden inatt. Somnade så fort jag lade huvudet på kudden. Det var länge sedan jag kunde vara vaken fram till fyra-fem tiden känns det som. Men festen var utrevlig med både nya och gamla ansikten. Vi sov till halv tolv idag och sedan tog vi det lite lugnt. Men efter en uppiggande dusch kändes det bättre så vi beslöt oss för att gå runt Amundön i det fina vädret. Frida ringde när vi var på väg dit och undrade om vi vill gå med på Liseberg på kvällen men det orkade vi inte riktigt. Nåja, det kommer fler chanser i sommar, hon jobbar ju där. Att gå runt Amundön var trevligt och om än väldigt blött bitvis då det hade regnat mycket det senaste. Efteråt handlade vi lite inför kvällens middag som givetvis avnjöts på den inglasade balkongen. Sen satt vi kvar och pratade och spelade en massa omgångar MIG. Jag vann för det mesta. Fast Andreas var så mycket bättre än mig på sportfrågorna. En bra lördag i ett perfekt sällskap med andra ord.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards