Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Sofia - 18 maj 2010 20:02

Det blev en promenad ändå idag trots att regnet vräkte ner vid tretiden. Vi gick upp till Vrinneviskogen och bestämde oss för att gå elljusspåret på 2,5 km. Det var enormt kuperad terräng och kvavt ute. Så vi var ganska varma när vi kom tillbaka, särskilt jag som har taskig kondis och gick med stavar. Nu har jag kontrollerat hur långt det är till motionscentralen i skogen hemifrån oss och det är 3 km tur och retur. Så sammanlagt blev det en promenad på 5,5 km. Nu väntar kvällsmackor och sedan skall jag nog packa det sista inför morgonens hemresa. Undra om jag har glömt något?


Här kommer förresten en bild på besticken.


     

Av Sofia - 18 maj 2010 14:25

Idag har jag inte särskilt mycket att göra alls. Två dagar med "semester" och jag har redan tråkigt. Har packat det mesta som skall med till Göteborg imorgon och lägenheten är ganska fin så städa är ingen större idé. Andreas pluggar annars kunde vi ha hittat på något att göra. Men det skall bli skönt att komma hem ändå och få sällskap på dagarna av mamma. Hade det varit solsken ute så kunde jag ha suttit på balkongen men det är det ju inte. Nåja, livet är ändå ganska bra. Igår tog vi en tur på stan som resulterade i noll inköp men väl en varsin glass på Halvars. Jag åt chokladglass med hallonrippel samt en kula vit chokladglass. Båda två var goda men choklad-hallon var bäst. Sen hämtade vi ett paket på en blomsteraffär, det var finbestick som vi hade köpt på Tradera. En uppsättning om 16 bestick från Gense kostade 175 istället för 799. Snygga är de dessutom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards