Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Sofia - 12 maj 2010 15:55

Imorse vaknade jag av att min mobil ringde. Det var min chef i Göteborg som undrade om jag skulle jobba i sommar. Jag sa som det var och det var inga problem att jag skulle jobba här två veckor. Kanske mer, jag skulle höra av mig när jag visste. Det känns skönt att sommarjobbet är fixat. Och upp tidigt kom vi också, nästan iallafall. Vi vek ihop all tvätt som hade hunnit torka under natten och sen så pluggade vi lite. Andreas åkte till skolan och nu väntar jag på att han skall komma hem. Jag sitter och skriver på min inlämningsuppgift i miljöstyrning vilket går framåt om än något långsamt. Vilket mest beror på att jag tycker att den är rätt tråkig. Har även hunnit med en intervju för ett bemanningsföretag som skall ha en studentpool för handeln. Får se hur det går, får besked nästa vecka antagligen. Dock verkade det vara lite problem med att jag skall jobba i sommar. Nåja, det var skönt att få komma på intervju iallafall. Och så fick jag en promenad hem. Tog en tur till Erikshjälpen också men där fanns inget snyggt. När älsklingen kommer hem skall vi nog gå och handla lite och sedan laga middag.


Igår provade vi den nya restarurangen som har öppnat här, Candle heter den. Vi åt kolgrillde kycklingspett med sallad och bröd, mat från mellanöstern. Det var jättegott och vi blev så mätta. Ganska billigt också, 160 för oss två. Annars har de mest pizza, kebab och sådant. Väldigt fräscht ställe så det blir säkert fler besök där. Ligger nära och bra också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards