Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Sofia - 10 maj 2010 21:08

Jösses, jag skriver här alldeles för sällan och då skall jag försöka sammanfatta en hel helg vilket blir lite jobbigt. Nåja i fredags åkte jag till Linköping och firade Andreas på hans födelsedag. Det blev god middag och presentöppning tillsammans med hans föräldrar. Mina presenter blev väl mottagna, det var en fickplunta med tillhörande tratt, en musmatta med Brynäslogga och glasmarkörer. På lördagen var det dags för en tur till Grebo och firandet av Andreas kusin som fyllde 30 på fredagen. Jag fick träffa lite släktningar till Andreas som jag inte hade träffat innan. Han har en så otroligt trevlig släkt, åtminstone på hans mamma sida. De på hans pappas sida har jag inte träffat än. Vi åt enormt god mat, tittade på de ettåriga kusinerna Lucas och Eriks framfart och var sociala. Sen tog vi det lugnt resten av lördagen, det regande förresten hela dagen, och på söndagen gjorde vi inte så mycket innan vi åkte tillbaka hit. Idag har vi studerat, handlatr, bakat bröd, och fixat här hemma. Fick tyvärr inte sommarjobb på ett av ställena jag hade sökt vilket inte förvånande mig eftersom de inte hade ringt. Men jag  har än så länge två veckor på Willys i Ingelsta här och skall förhoppningsvis få mer, det berodde lite på sjukskrivningar och annat. Var en del som hängde i luften just nu. Annars får jag jobba i Göteborg också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards