Alla inlägg under februari 2009

Av Sofia - 11 februari 2009 21:03

Hurra, jag har bara 200 ord kvar att skriva på inlämningen i CSR och det borde man klara av ikväll. Om jag kan slita mig från tv:n, Grand Designs är ju så bra.

Av Sofia - 11 februari 2009 14:21

Nu har jag besökt Erikshjälpen där jag inte köpte något alls. Fanns inget roligt och vid böckerna var det så mycket folk så där orkade jag mig inte in. Blev en tur till Netto istället för lite nödvändiga inköp, tungt blev det dock att släpa på kassarna eftersom jag köpte 1,8 kilo nötfärs. Vet jag vad jag ska leva på resten av veckan. Har skrivit 2/3 av skolarbetet som skall vara klart på söndag och tanken är att jag ska skriva resten idag så kan jag fokusera mig på hemtentan resten av veckan istället.

Av Sofia - 11 februari 2009 10:43

Idag är jag om möjligt ännu mera förkyld. Hjärnan känns som kola och huvudet gör ont. Väldigt bra när jag behöver ägna dagen åt studier. Lika bra att sätta lite fart för det kommer att ta betydligt längre tid än vad det brukar göra. Men först frukost.

Av Sofia - 10 februari 2009 23:53

Nu ska jag ta och sova. Är rätt trött så sängen hägrar. Har lite ont i örat eftersom jag har tillbringat 1½ timme i telefon med Veronica. Tänk när vi bodde i telefonen jämnt, att inte öronen ramlade av efter ett tag.

Av Sofia - 10 februari 2009 22:54

Passade på att handla en blomma när jag var i Hageby idag. De ska flytta blomsteraffären så de hade 50% på en hel del. Slutade med en orkidée som jag ska ha istället för mina döda örter. Det svåra är bara att välja färg när det finns så många fina men det blev den här till slut. Kostade bara 100 kronor dessutom.

Av Sofia - 10 februari 2009 16:13

Jag funderar på om jag kan ha den här på toalettdörren eller om det ser alltför juligt ut. Vad tycker ni?

Av Sofia - 10 februari 2009 11:59

Idag är det en dag när jag bara vill ligga i sängen och slöa. Men si det går inte för sig alls, ska hämta en bok som jag har beställt och sen ska det förhoppningsvis bli lite studier också. Man får inte vara lat även om man är förkyld. Fast det hade jag egentligen velat vara.

Av Sofia - 9 februari 2009 22:24

Jag hade siktat in mig på att se Tiamat i Stockholm men så visar det sig att spelningen var igår den 8/2 och inte den 28/2 som jag hade skrivit upp. Tusan, nu är jag riktigt sur. Jag som så gärna ville se dem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards