Alla inlägg under februari 2009

Av Sofia - 25 februari 2009 12:59

Nu är vi klara med vår uppgift i miljöstyrning. I väldigt god tid eftersom den ska in på söndag. Men det känns skönt att vara klara och nu kan jag ägna resten av veckan åt CSR. Men innan jag det blir mer skolarbete skall jag handla och äta lunch.

Av Sofia - 24 februari 2009 20:20

Idag var jag återigen hos Helén i Vånga. Mysigt med folk som har eget hus. Vi fick väldigt mycket gjort idag och nästan helt klara med vår skoluppgift. Ska bara snygga till den lite. Tog en tur på bokrean på Ica Maxi och köpte några böcker. Ikväll blir det en semla och ett plåster på tungan, brände den på varm choklad imorse.

Av Sofia - 23 februari 2009 19:57

Min diskho är just nu Norrköpings snyggaste eftersom den blommar. Kan dock vara lite opraktiskt att ha den så hela tiden.

Av Sofia - 23 februari 2009 12:59

Jag var så duktig imorse och gjorde lite nytta men det verkar ha avtagit en del. Har iofs gjort klart en skoluppgift och ska ägna resten av dagen åt jobbansökningar. Bara svårt att veta vad man ska skriva så att de blir bra. Nu är det däremot lunch och sedan hårtvätt. Imorgon blir det Vånga igen antagligen.

Av Sofia - 23 februari 2009 00:09

Jag har svårt att plugga på helgerna vilket kan bero på att det ligger två störande objekt i min soffa för det mesta och har det så skönt. Då vill jag bara göra dem sällskap.

Av Sofia - 22 februari 2009 14:30

Idag har jag verkligen en långsam söndag. Men jag tror att man behöver sådana emellanåt för att orka med resten av veckan. Det snöar ute och jag vill helst sitta framför en brasa. Fast någon sådan har jag inte. Marie sitter i fönstret och tittar förundrad på flingorna. Fick äntligen tillbaka min inlämningsuppgift från Gotland (sådär tre veckor försenad) och jag fick VG på den vilket innebär ett VG på hela kursen. Känns väldigt skönt. Idag kom även inlämningsuppgiften i Miljöstyrning och tur nog har inte jag och Helén gjort allt förgäves. Om man skulle ta en söndagsfika och sedan roa sig med att städa badrummet. Hurra.

Av Sofia - 21 februari 2009 18:13

Det snöar lite ute. Det ska komma mer snö inatt säger väderrapporten. Mysigt även om jag vill ha vår och en ny glödlampa i min fönsterlampa. Idag har jag ägnat hela dagen åt studier och är inte riktigt klar än så jag ska fortsätta senare. Först blir det dock mat för magen kurrar.

Av Sofia - 21 februari 2009 12:45

Men gör så konstiga saker i sömnen, eller iallafall gör jag det. Sov med öronproppar inatt för det var fest under mig. Vaknade vid fyra, upptäckte att jag inte hade kvar öronpropparna i öronen och de fanns inte i sängen men att jag behövde dem. Skulle dra ut lådan för att ta upp nya och där låg de. På en kartong. Jag har alltså under natten tagit ut dem, dragit ut lådan, lagt dem på kartongen och sedan stängt lådan. Utan att vakna. En annan gång hade jag ställt dem på sängkanten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards