Alla inlägg under februari 2009

Av Sofia - 20 februari 2009 15:10

Skulle köpa en glödlampa men kom hem med en semla och en penna istället. Det fanns inte rätt typ av glödlampa och det var för mycket folk för att jag skulle orka gå i en massa affärer. Men jag fick frisk luft och motion iallafall.

Av Sofia - 20 februari 2009 09:37

Nu är jag väldigt trött på vår lärare. Han lägger ut olika instruktioner hela tiden under samma namn och det vore ju bra att få veta vad vi ska göra. Jag har även mailat men inte fått något svar. Jag trodde att vi hade fått vår inlämningsuppgift förra veckan men den ska visst komma imorgon. Undra vad det var vi gjorde igår för något, kanske helt i onödan.


Positivt: Solen skiner ute, jag ska ta en promenad senare och är dessutom utsövd

Negativt: Ja, det var ju det här med dålig information då

Av Sofia - 19 februari 2009 22:47

Skall visst firas i slutet på mars. Med en föreläsningar om klimatet med Björn-Ola Linnér, en diskussion om klimatet och en rundvandring på campus och något annat sådant. Kunde de inte ha kommit på något mer roande än så på 10-års dagen... En sittning hade varit roligt. Håller med Kajsa där, middag med massa sprit.

Av Sofia - 19 februari 2009 19:07

Idag har det varit ännu en skoldag. Var hos Helén i Vånga och det gick inte särskilt bra med skolarbetet. Läraren har inte lagt upp alla instruktionerna så vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Tyvärr är det bara en vecka kvar och hur mycket arbete som helst. Vi hann iaf skriva en miljöpolicy, göra mallar för rutinerna och identifiera några miljöaspekter. Nu återstår bara att vänta på svar från läraren. Tyvärr glömde jag dessutom mitt block hos henne. Får väl tillbaka det nästa vecka. Nu trött och med en massa studier kvar att göra så det är bara att sätta lite fart.

Av Sofia - 18 februari 2009 10:53

Nu är jag bäst igen. Fick godkänt på både hemtenta och den första inlämningsuppgiften i miljöstyrning. Hemtentan känns bäst eftersom jag var rätt osäker på den. Största felet var dessutom ett slarvfel. Nu väntar jag bara kommentarerna från CSR och Kvalitetsledning. De i kvalitetsledning skulle ha kommit för tre veckor sedan.

Av Sofia - 18 februari 2009 10:16

Idag är  det dags att tvätta igen. Tvätten är sorterade och jag ska snart gå ner med den. Behöver dammsuga idag också inser jag nu. Blir en hel del att göra samt en del skolarbete. Men det ska nog gå bra.

Av Sofia - 17 februari 2009 22:51

Idag blir det tv med röda förtecken. Först The Mentalist där de jagar Red John och nu är det Röd Drake på tv:n. Som jag nog inte ska se klart för det blir alldeles för sent.

Av Sofia - 17 februari 2009 17:04

Idag fick jag en bröllopsinbjudan med posten. Det ska bli väldigt roligt tycker jag. Återstår bara det stora problemet vad man ska ha på sig. Tur nog behöver jag inte bestämma mig förräns i juli.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards