Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sofia - 6 februari 2009 21:58

Nu har jag faktiskt lite tråkigt. Vädret är ingen höjdare så jag har suttit inne hela dagen vilket känns nu. Man kan ju inte ens ta en promenad i snön. Imorgon ska det bli storstädning för hela slanten men inga studier. Behöver vila någon dag från dem känner jag.

Av Sofia - 6 februari 2009 18:30

Nu är äntligen renskrivningen av min inlämningsuppgift färdig. Imorgon ska jag läsa igenom den och sedan lämna in den. Det har tagit mig hela dagen så nu är jag ordentligt trött och stel i nacken. Kvällen ska firas med att jag bakar en kladdkaka och så blir det fläskfilé och pasta till middag.

Av Sofia - 6 februari 2009 13:15

Nu har jag duschat, diskat, röjt och dammsugit. Jag har med andra ord slut på ursäkter för att inte behöva sätta mig med skolarbete. Halva inlämningsupgiften är avklarad och det återstår att renskriva den andra halvan. Det enda jag funderar över är hur det skall på plats eftersom läraren vill ha en massa information och text men få antal sidor. Nåja, det får bli så långt som det blir så får jag se om jag kommer undan med det. Annars är det bara att korta i uppgiften till nästa inlämning. Det verkar vara stora kyrkoveckan här, det ringer i klockorna varje dag numera och flera gånger om dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards