Alla inlägg den 24 november 2011

Av Sofia - 24 november 2011 19:53

Mitt paket i julswappen har kommit, jag hämtade ut det idag på väg hem från jobbet. Massa fina paket som nu ligger i en korg vid soffan i vardagsrummet. Helgen gick verkligen i julens tecken. Vi har bakat en mjuk pepparkaka, en mjuk saffranskaka och gjort skurna franska pepparkakor. Merparten av julpyntet är upphängt och jag ska försöka ta kort på de så att ni får se hur vackert det är. Svårt bara när det hänger mot ett fönster, det blir ofta reflektioner i fönsterrutan. Vi börjar tidigt med julpyntet här hemma men det är så fint att vi vill njuta av det länge länge. Imorgon ska vi gå till stan och köpa en timer så att ljusslingan på balkongen kan gå på tid och lysa fint på kvällarna. Annars har det inte hänt jättemycket den här veckan, i tisdag och i onsdags var jag i Stockholm på regressionstester. Ska försöka skiva lite mer en annan gång men nu ska jag krypa upp i soffan och titta på Lyxfällan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards