Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sofia - 8 november 2011 14:32

Idag heller, så jag är hemma med ett väldigt tungt huvud och en toksvullen hals. Satte klockan på fem imorse men kände på en gång när jag vaknade att det inte skulle fungera att jobba. Gick iallafall upp och skulle avboka min tågbiljett men se det gick inte. För tågbiljetter från biljettautomater kan man bara avboka i en SJ resebtuik och hur många sådana är öppna klockan fem på morgonen. Dessutom är jag alldeles för dålig för att ta mig till en sådan, men jag ska skicka ett mail till SJ och se vad de kan göra åt saken. Jag har i stort sett sovit hela dagen men nu har jag masat mig upp och ska få i mig lite mat är tanken. Läste i tidningen att det är mycket mycoplasma i år och att man får hosta, huvudvärk och halsont av det. Hostan är det enda som fattas. Förhoppningvis får jag inte samma mycoplasma som jag har haft tidigare, för då blev jag toksjuk. Fast det är visst rätt sällan man blir så dålig. Så något roligt inlägg blev det verkligen inte. Tar nog en bra bok, en filt och kryper upp i soffan med katterna.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards