Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Sofia - 18 augusti 2010 23:15

Idag har det varit en ganska lugn dag. Eftersom mitt öga fortfarande inte är som det skall så har jag mest tagit det lugnt, iallafall fram tills dess att Andreas kom  hem. Han har nämligen jobbat idag. Sen bestämde vi oss för att gå till Willys och handla lite inför middagen och så klart andra saker som behövdes. Och panta alla flaskor som tyvärr inte gav så mycket pant då det var en massa tyska ciderburkar. Men vi blev iallafall av med dem och de omhändertas på ett riktigt sätt. Till middag skulle jag för första gången laga sataysås och kycklingspett med nudlar. Spetten köpte vi färdigsmaksatta. Det blev verkligen jättegott och var inte alls svårt att göra. Smakade nästan som på thairestaurang, nästan lite godare och till en bråkdel av priset. Andreas hämtade ut sin gratis prinsesstårta som han fick som nyinflyttad. En lapp alltså, inte tårtan, då hade den varit gammal nu. På kvällen gick vi ner mot centrum, tittade lite på tivolit och sedan på SM i Musikfyverkeri. Jag tog en massa kort och fler skall det bli.


          


  


          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards