Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Sofia - 16 augusti 2010 15:44

Idag är det måndag, en ny vecka och slut på mitt vikariat. Men jag hoppas på förlägning och står på inringningslista för eventuella sjukdomar. Så än så länge oroar jag mig inte. Vädret är rätt dystert men det är varmt så fönstren och balkongdörren står på glänt. Älsklingen är i Linköping och hämtar sin borttappade plånbok hos polisen, den försvann för tre år sedan. Själv roar jag mig med att försöka komma ikapp här hemma, jag har rensat i alla papper, skall sy en hänk i en handduk och gör lite allmänt sådant. Tyvärr är inte mitt öga bättre än så imorgon skall jag gå till apoteket och höra om de har något åt det. För det rinner hela tiden. Har invigt min nya kamera idag och den är superbra, hurra. Lägger upp några kort så får ni se.  Så livet rullar i stort sett på som vanligt. Skall snart laga pasta carbonara åt mig och ha på tv:n i bakgrunden.


 

Bilden tagen med inställningen som gör att den skall se ut som oljemålning

 

En vacker blomma i vårt fönster

   

Närbild på Saga      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards