Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sofia - 9 augusti 2010 20:30

Nu är vi hemma från en kväll i Söderköping. Vädret var sådär, det började regna rätt mycket när vi kom dit så lite blöta blev vi. För våra paraplyer hängde kvar hemma. Vi gick in på Houtskär en sväng då de hade 40 % på allt. Andreas köpte ett skärp och jag en keps och en tändsticksask. Sen gick vi till Smultronstället, åt god glass och tittade på regnet. Vi kom hem ganska tidigt och sen blev det en slökväll framför tv:n.

Av Sofia - 9 augusti 2010 16:14

Nu är jag hemma igen efter en dag på jobbet, eller jag har varit hemma i nästan två timmar. Samt att jag fick göra en blixtvisit hem på rasten då jag råkade låsa in Andreas i rummet i morse när jag åkte. Så numera är nyckeln urplockad ur dörren så att det inte händer igen. Det var en ganska toanödig kille som jag släppte ut och två rätt sura katter som satt i badrummet. Jag hann nästan fram och tillbaka på rasten. Vi funderar på att åka till Söderköping och äta glass ikväll medan vi fortfarande har en bil och de fortfarande har öppet.

Av Sofia - 9 augusti 2010 06:36

Hu, klockan är bara halv sju men jag är redan vaken. Jag skall jobba morgon idag och har morgonrutinen på min lott. Vilket innebär att jag skall städa alla kassor som har använts dagen innan, plocka upp flygbladen och tidningarna, putsa banden, hämta frukost, plocka ihop larmen och hämta påsar. En hel del blir det att göra på morgonen men det brukar gå ganska bra iallafall. Får se hur långt jag hinner innan köerna kommer. Älsklingen ligger och sover så sött i sängen, jag vill också sova där. Tur nog har jag inga fler tidiga morgonar den här veckan, 10.30 börjar jag som tidigast. Dags att packa ihop matlådan och göra det sista innan jag åker mot jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards