Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sofia - 17 augusti 2010 20:15

Idag har jag äntligen släpat mig till apoteket för att se om de har något mot mitt öga. Sköterskan där konstaterade att det är ögoninflammation och sa att jag skulle köpa rengöringsvatten och salva att smörja med. Så vi får se om det blir något bättre. Salvan var ganska svår att hantera då den gärna vill rinna ur ögat istället för att ligga kvar. Gul och vacker är den dessutom. Men med tanke på att jag ser ganska suddigt nu och det gör ont är jag glad att jag inte har fått några inringninstider på Willys, det är så svårt att jobba när man är halvblind. Det kommer förhoppningsvis att gå över snart. Vi tog som sagt en sväng på stan igår och Andreas köpte en långärmad tröja och en kortärmad skjorta på Gant, de hade 70 % rabatt. Själv köpte jag en ljusstake från Georg Jensen på 30 % rabatt då den skall utgå. Sen gick vi hem i regnet, lyssnade på åskan och läste lite i varsin bok. Jag läser just nu  Död tills mörkret faller, en novell i Sookie Stackhouse serien. Eller mer känd som böckerna True Blood bygger på.


     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards