Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Sofia - 7 augusti 2010 19:57

Hemma hos oss är visst att rensa avloppet. För det är precis vad jag har gjort. Vattnet i handfatet rann ner dåligt så nu gjorde jag något åt det. Dock var det ganska svårt eftersom stoppet satt längst upp där jag inte når om jag skruvar isär vattenlåset. Men med lite tålamod, några tandpetare och en pincett är merparten av katthåren upplockade. Tills nästa gång så köper jag nog ett rensband på Clas Ohlsons istället. I övrigt har vi haft en lugn dag, vi var en sväng på Erikshjälpen där vi köpta en liten skål från Orrefors och en burk med korklock. De är väldigt bra att förvara saker i, i vårt skafferi. Sen har vi mest slöat, jag har varit enormt trött idag och sovit middag två gånger. Förmodligen är det den intensiva perioden som har varit som tröttar ut mig. Så ikväll blir det nog en film på tv och sedan skall jag somna som en stock tänkte jag mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards