Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 10 april 2008 19:34

har nu skickat in distansansökningar för första delen av höstterminen för att ha som säkerhet om jag inte kan läsa på skolan i höst. Jag hittade tyvärr inga intressanta utbildningar för andra period även om jag även då tror att jag kommer att läsa på skolan. Danska på distans hittade jag och det lät intressant eftersom jag vill bo i Danmark i framtiden men jag vill inte ta studielån för den saken.

Av Sofia - 10 april 2008 18:24

hittade ett jobb som passar mig men tyvärr är det i Värnamo. Inser att jag borde läsa någon form av tillsyn inom hälso eftersom det efterfrågas.

Av Sofia - 10 april 2008 17:50

idag blir det snabbmat eftersom jag är så hungrig. Spagetti med tomatsås gjord på krossade tomater, vitlök och basilika samt kryddor. Om bara vattnet ville koka. Jag är så enormt hungrig.

Av Sofia - 10 april 2008 17:29

nu är jag hungrig. Jag och Helén glömde äta lunch idag och nu orkar jag nog inte laga någon mat. Det får bli något snabbt i så fall. Har bytt metod i uppsatsen så nu är det bara att börja om på metoddelen. Men den nya metoden känns bättre. Har gjort en räd på vinden och letade efter en skolbok som jag faktiskt hittade tro det eller ej. Men jag skulle verkligen behöva ta och städa där uppe. Får bli någon gång när jag har mycket tid. Dammsuga skall jag med göra idag men med lite mat i magen går det nog bra.

Av Sofia - 9 april 2008 21:46

jag vill också vara med i ett program och träffa Carl-Jan Granqvist men tyvärr är jag knappast kvalificerad för Rent hus. Eller snarare tur nog jag är jag inte kvalificerad.

Av Sofia - 9 april 2008 19:31

gjorde jag på Wellas hemsida för att se hur vild jag är. Borde enligt dem färga håret ljust blont för att passa mig. Det är det sista jag tänker göra faktiskt. Blond är inte alls min hårfärg.

Av Sofia - 9 april 2008 18:43

jag har ännu inte skrivit något i min blogg idag. Inte alls bra gjort av mig. Idag har vi skrivit ännu lite på uppsatsen även om det inte blev supermycket gjort. Onsdagar är ingen bra dag för någon av oss. Vi bestämde oss för att det var intressantare att titta på Sällskapsresan 2. Men imorgon kommer vi igen med nya krafter. Här är det snöblandat regn och allmänt trist väder och jag har en del skolarbete att göra ikväll. Skall först och främst skriva klart min IBU.

Av Sofia - 8 april 2008 22:50

Jag har visst varit med på tv idag. I Östnytt säger Helén. Hon var också med, de filmade lite när vi satt i Bomull och väntade på vår handledare. Jag lär inte ha sett alltför vacker ut så det var tur att jag missade det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards