Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 18 april 2008 10:46

Jag råkade gå ut på balkongen barfota vilket resulterade i ett par svart fötter. Det blir till att tvätta golvet där någon gång. Men det känns inte som en så stor idé eftersom de håller på och bygger och det ryker byggdamm överallt. Det får bli när det är klart i juni. Eller innan om jag vill kunna sitta på balkongen. Katterna har hittat en ny leksak, ett gummiband. Med andra ord är det ingen idé att köpa dyra leksaker när ett hårband är lika roligt.

Av Sofia - 18 april 2008 09:04

Idag kommer Veronica så det blir till att städa innan hon dyker upp. När visste hon inte så det är nog lika bra att göra det nu och efter det plugga.

Av Sofia - 17 april 2008 22:46

vad är det som konstant surrar? Kan ju vara så att jag har min externa hårdisk igång och att det är den som låter. Det har bara tagit mig en timme att komma på. Inte lätt att vara dum. Nu däremot ska jag vara dum mot sängen, jag ska sova på den.

Av Sofia - 17 april 2008 15:34

Dagarna går så fort även om jag kliver upp tidigt och försöker göra en massa nytta under dagen. Jag vill ha en stoppa-tiden-klocka. Dags igen för en kort paus innan jag övergår till att läsa analysmetoder rörande intervjuer.

Av Sofia - 17 april 2008 12:59

har jag gjort nu. Det var jobbigt att släpa på tungar saker hem. Borde äta lite lunch och vila några minuter innan jag pluggar vidare.

Av Sofia - 17 april 2008 10:55

Nikita är Helén Bergmans hund av rasen Parson Russel Terrier och hon skall vara här när vi skriver på C-uppsatsen. Ja, Helén skall självklart vara här med. Eftersom mina katter inte är överförtjusta i hundar skall jag ha koppel på katterna när de hälsar på Nikita. För säkerhets skull

Av Sofia - 17 april 2008 08:46

Tänk att den lilla hårbollen har hunnit bli ett år gammal. Det var det ingen som trodde. Grattis Saga Orponsson önskar matte och Marie

Av Sofia - 16 april 2008 22:18

Kylskåp ser verkligen tråkiga ut och jag vill inte ha en massa magneter eller kort på mitt. Jag funderar på att sätta en väggdekoration på det. Normalt sett är inte blommor min stil men de här tycker jag om. Svart eller guld är frågan. Vad tycker ni? Kostar dessutom 149 kronor och kommer från Ikea

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards