Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 16 april 2008 18:20

idag är jag glad. Det rullar på med uppsatsen, jag är mätt och solen skiner. Eller gjorde det iaf i morse. Dessutom kommer Veronica på fredag och det skall bli superkul. Tills dess skall jag ha handlat mat och pluggat. Så det är väl bara att sätta lite fart innan tv:n ikväll.

Av Sofia - 16 april 2008 16:45

Idag kom jag hem tidigare vilket var skönt. Resten av veckan är det egen inläsning. Kopplet skall jag ha när Nikita kommer hit och sist jag såg det satt det fast i en jordskruv och låg till vänster om vindstrappan. Annars kan jag leta efter det när jag kommer hem. Nu ska jag äta köttbullar och makaroner till middag.

Av Sofia - 15 april 2008 22:22

Det är inte klokt vad trött jag är på kvällarna. Men det är bara bra för då somnar jag snabbt och sover gott. Läser en bok av Edgar Allan Poe och även om den är bra är språket ganska krångligt. Mamma, om du skall upp på vinden de närmaste dagarna kan du väl kolla om det ligger ett rött koppel och en röd sele till Marie där? Orkar inte ringa och fråga dig om det ikväll. Nu ska här sovas.

Av Sofia - 15 april 2008 20:30

för dagen blir det här. Det blir så när man pluggar från nio till fem. Men det går bra med uppsatsen just nu och våra frågor var bra enligt handledaren. Skönt att höra med tanke på jobbet har lagt ner på dem. För er som vill veta hur det gick med mitt pm fick jag godkänt på det vilket kändes skönt.

Av Sofia - 14 april 2008 20:19

klockan är halv tio och jag är supertrött. Snart blir det sängen med andra ord. Får bara flytta på katterna först som har ockuperat den.

Av Sofia - 14 april 2008 19:40

blev jag idag på hemvägen från Helén. Bestämde mig för att vara duktig och gå hem trots datorväskan men när jag kom till Södra Promenaden började det spöregna så jag blev blöt. Tur nog klarade datorn sig men jag såg ut som en dränkt katt. Nackdelen med en vattenavisande jacka är att allt rinner ner på benen.Typiskt nog slutade det dessutom regna när jag kom hem.  Hu, så nu fryser jag även om jag har bytt om till torra kläder. Så här såg jag ut (kortet är på Marie efter ett bad)

Av Sofia - 14 april 2008 08:12

vi får väl se hur länge det håller i sig.

Av Sofia - 13 april 2008 20:01

var det länge sedan jag såg. Kan bero på att jag sällan är ute när det är mörkt och att staden lyser upp alldeles för mycket. En riktig stjärnhimmel kan ta andan ur en.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards