Alla inlägg den 8 april 2008

Av Sofia - 8 april 2008 22:50

Jag har visst varit med på tv idag. I Östnytt säger Helén. Hon var också med, de filmade lite när vi satt i Bomull och väntade på vår handledare. Jag lär inte ha sett alltför vacker ut så det var tur att jag missade det.

Tv

Av Sofia - 8 april 2008 22:24

jag ska faktiskt se Talang 2008 på TV 4 på fredag klockan åtta eftersom uttagningen är från Göteborg och jag upptäckte i trailern en kille från LM. Vi läste Svenska C tillsammans om jag inte minns fel, han borde vara ett år äldre. Kan vara kul att se vad han har att komma med.

Av Sofia - 8 april 2008 17:18

Det verkar vara lite trubbel med vår uppsats då skolan har gått ut med att man helst inte ska skicka ut enkäter till studenter. Detta eftersom vissa studenter drunknar i enkäter. Men vi ska ha möte med Victoria på torsdag och se om vi kan komma runt problemet på något sätt eftersom vi redan har gjort våra provenkäter. Jag hoppas att det löser sig för vi har inte riktigt tid att byta metod. Idag har jag hämtat min lilla Alvar Aalto skål på posten. Fick den som tack för att jag läser fyra nummer av Hus & Hem. Eller jag fick ju betala för tidningen men det blev ändå billigare än att köpa en skål. Jag ska nog ha salt i min såsom mamma har. Snyggt med en genomskinlig sådan för jag har bara svart och mörkgrön innan. Borde laga lite middag och sedan renskriva resten av min metoddel, så långt som jag har hunnit alltså.

Av Sofia - 8 april 2008 11:51

Idag är det mulet och allmänt grått ute. Det är nästan som ens själ får samma färg. Idag har det gått riktigt bra att skriva på uppsatsen och nu ska jag ta mig en kort paus innan jag fortsätter med läsandet om enkäter.

Av Sofia - 8 april 2008 09:09

  • Ta hand om disken och diska
  • Dammsuga
  • Läsa om enkätstudier och skriva ner fakta
  • Läsa om fallstudier och skriva ner fakta
  • Leta vetenskapliga artiklar
  • Färdigställa provenkäten

Dags att börja göra något på min lista. Fast först skall jag äta frukost.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards