Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Sofia - 25 februari 2014 20:53

I alla heminredningstidningar så ser badrummen så inbjudande ut. Allt är fint och det verkar finnas oändligt med plats. I verkligheten är det nog inte riktigt så, oändligt med plats har jag bara sett få badrum som har. Men jag tänker iallafall försöka efterskapa känslan av lyx i mitt nya badrum. Handtvålen ska få bo i en vacker tvålpump och jag funderar på att köpa vackra flaskor även till mitt schampo, balsam och duschtvål. Fast då behöver de vara olika färger eller något sådant så att jag kan se skillnad på dem. Jag kommer att ha ett badkar och denna gången planerar jag att använda det också. På Hagebygatan hade jag badkar som jag aldrig använde på fyra år, bortsett från de gånger jag använde det till att blötlägga saker i, typ mina fläktgaller. Mitt första inköo till badrummet är en skrubbduk från Växbo lin. 

 


En skön badrumsmatta och några snygga handdukar så kommer jag nog få lite mer lyxkänsla. Får norpa med mig de snyggaste handdukarna från Norrköping, några av dem iallafall. Hittade på Etsy turiska handdukar som jag är lite sugen på att prova. Finns även handdukar i linne, undra hur de är. 


   

Turisk handduk till vänster och linnehandduk till höger

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards