Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Sofia - 21 februari 2014 13:44

Ellos lockade med 30% på reapriset idag och då passade jag självklart på. Jag kommer att ha en expedithylla som garderob dvs. ställa den stora hyllan mot en vägg och sedan ha kläder i den. Jag har så där jag bor nu och den slukar mängder med kläder. Men för att jag ska slippa se kläderna hela tiden och för att jag ska få ett lugnare intryck kommer jag sätta upp gardiner som draperi. Hittade dessa gardiner som kommer att bli snygga som draperi. Färgerna i lägenheten kommer att bli mycket vitt, lite svart och så smutsiga pasteller. Lite rostfritt blir det med iom mina Georg Jensen saker, till exempel den snygga kannan som syns nedan och som jag ska ha gå och hämta i helgen. Jag vill ha en lägenhet som ger ett sobert intryck och som ger lugn och ro när jag går in i den. Samma känsla som i Norrköping (minus all kattsand).


 

Gardinerna från Ellos som jag köpte på rean, kostade cirka 100 kronor.


 
  

Den ursnygga kannan som äntligen är min. Jag har suktat många år efter den.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards