Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Sofia - 23 februari 2014 21:00

I fredags åkte vi till Linköping för att hälsa på Andreas föräldrar. Men innan dess hämtade jag ut mitt nya körkort. Skönt att äntligen ha ett, jag har varit utan ett år eftersom det andra försvann på en buss. Det var trevligt i Linköping, vi fick god mat och på lördagen tog vi en promenad till Gamla Linköping. Vi gick in i lite affärer som fanns där och tittade. Gamla Linköping är väldigt fint, passa på att gå dit om ni har vägarna förbi. I linneaffären Ernia köpte jag en duschduk i linne och en fin disktrasa som det står Gamla Linköping på. Och så var det blåklint på disktrasan, Östergötlands landskapsblomma. Butiken Ernia är väl värd ett besök, en massa vackra saker i oerhört fin miljö. http://www.ernia.se/


Vi åkte hem mitt på dagen, skönt att komma hem i vettig tid. På kvällen tittade vi på Inception, bra film men man måste nog se den några gånger för att verkligen förstå den. Jag gillar dock filmer som inte alls är förutsägabara, det är väl därför jag har så svårt för romantiska komedier. 


Idag har vi sovit alldeles för länge och sedan mest tagit det lugnt. Andreas såg OS-finalen i hockey och jag slötittade lite på den under tiden som jag påtade en benvärmare. På kvällen har vi sett Den lilla sjöjungfrun och nu är det snart dags att lägga sig och läsa lite. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards