Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Sofia - 24 februari 2014 21:33

Om en vecka får jag nycklarna och tillträdet till min nya lägenhet. Skönt men det innebär också att jag snart ska lämna denna lägenhet, även om jag kommer att bo kvar här under mars månad. Så jag kommer bara att få en månad med dubbla hyror. Eftersom jag bara är i Enköping tre kvällar i veckan blir det mycket fixande och packande på dessa kvällar. Nu är nästan alla kläder rensade och en del ligger nedpackade i flyttkartonger redan. Men jag har ingen bra plats att ha kartongerna på så de får stå i vardagsrummet och se fula ut. Usch, jag avskyr att bo i flyttkartonger och påsar. 


Idag passade jag på att titta på sidobordet som jag eventuellt tänkte beställa och det var verkligen snyggt så nu har jag beställt ett blankt sådant. Finns även soffbord att beställa samt sidorbord till soffan. Ska bli roligt att se hur det ser ut när det kommer. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards