Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sofia - 25 oktober 2010 21:16

Efter lite sömn och två tabletter så mår min mage som den skall igen. Jag tog en tur till Cykelbudet och hämtade mina två paket som jag hade fått avisering om. Två oerhört vackra Georg Jensen figurer låg i ena och fem handmålade glaskulor med Rolf Lidberg motiv i det andra. Jag har även betalat räkningar, satt in gamla räkningar och nu borde jag diska katterna fontän. Ikväll skall jag se dokumentären om tjejerna som rymmer från en sekt, den verkar intressant. Går på tv 3 klockan 22 under det mysko namnet Kvinnors hemliga liv. Imorgon skall jag vara helt frisk, jobba och gå till jobbet. Hoppas verkligen inte att det är snorhalt ute, jag tycker inte om att åka buss.

Av Sofia - 25 oktober 2010 15:11

Idag är det ingen bra dag helt enkelt. Glashalt ute så jag fick trängas med alla andra på bussen, högt ljud i mitt arbetsrum och så till på köpet magknip så att jag fick gå hem efter lunchen. Det bara slog till och jag fick tokont i magen så det var bara att gå hem. Andreas hade det igår kväll men det gick över rätt snabbt så jag hoppas att det kommer att göra det för mig med. Så att jag kan jobba imorgon. Magen känns som en ballong och gör ont. Men jag tog anti-ont-i-magen tabletter när jag kom hem så det får förhoppningsvis över snart.

Av Sofia - 25 oktober 2010 07:05

Här hemma är alla vakna, lite ovanligt för vanligtvis är det bara jag och katterna som är vakna på morgonen. Men Andreas vaknade samtidigt som mig och gick upp. Trevligt att gå lite tid tillsammans på morgonen, vi ses ju inte så mycket på vardagarna annars. Det verkar vara väldigt halt ute så jag tar bussen till jobbet, gå hem är enklare. Det brukar vara mindre halt då. Nu skall jag fixa och dona det sista innan jag går ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards