Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Sofia - 23 oktober 2010 19:46

Jag bloggade inget igår men sådant händer. Jobbade i vanlig ordning och satt i telefonmöte i tre timmar, man blir lite öm i örat efteråt. Vi var ute och åt på Knäppingen igen, så enormt god mat och det är verkligen värt de 95 kronor som det kostar. Enbart salladsbuffén är himmelsk och det finns en massa olika sorters smaksatt vatten. Vatten med jordgubbsbitar i var gott. Mötte upp Andreas på stan, lämnade in min jacka på kemtvätt (han hade med en annan åt mig) och hämtade ut mina glasögon. De var snygga och passar bra. Lagade lite middag hemma, tittade på ett avsnitt av Riget och somnade sött. Ja just det, jag vann tre auktioner på Tradera också. Georg Jensen gör årliga julljusstakar och jag ropade hem 2004,2006 och 2007. Och så fick jag mina lönebesked, blev inte alls besviken kan jag säga.


Idag vaknade jag redan vid halv nio och myste med katterna och sambon. Vid niotiden fick jag ett sms från Helén som undrade om jag ville ses. Hon var inne i stan och skulle klippa sig. Det var trevligt att träffas och höra hur hon har det i Halmstad. Tog  nya spårvagnen till Hageby för att handla, det var sjukt mycket folk på den och hade antagligen gått fortare om jag hade gått. Mötte älsklingen i Hageby, vi handlade mat och så hämtade jag ut ett paket med min gratänform från Höganäs och två röda muggar i den nya serien. Jag gillar serien Collection bättre men rött är fint till julen. Nu skall vi snart äta middag, det blir lite sen middag för oss på helgerna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards