Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sofia - 21 oktober 2010 21:52

Årets höstnyheter från Georg Jensen är i vanlig ordning enormt snygga. Jag önskar jag kunde köpa alla


              

Av Sofia - 21 oktober 2010 20:09

Idag har det varit ännu en kall dag men det har inte snöat något. Fast det kommer inatt säger SMHI, upp till 1 dm skall vi få. Hu då säger jag då. Tog bussen imorse då det var två minusgrader och jag avskyr att frysa på morgonen. Tyvär skall de dra in hållplatserna på linje 113 i framtiden då det skall börja gå spårvagn istället. Surt säger jag som har så enormt nära till bussen och behöver i framtiden antingen gå en bit till spårvagnshållplatsen eller ta 119 till Söder Tull och där byta till något som tar mig till Resecentrum om jag skall dit. Fördelen är att det blir mindre busstrafik på gatan utanför oss. Men ändå, min älskade busslinje som har varit så enormt bra att ha nära. Det var mörkt när jag gick hem från jobbet idag, satt i telefonkonferens så jag kom inte iväg förräns klockan 18. Fast då kan jag sluta tidigare imorgon. Vi skall ta en tur på stan och jag skall hämta ut mina glasögon. Och köpa riktigt varma vantar, jag vägrar frysa om händerna den  här vintern. Vi fick tårta idag på jobbet, Lowe slutar imorgon vilket är tråkigt. Men jag förstår att han har tröttnat på att veckopendla, han bor i Malmö egentligen. Tror jag skall ta en dusch och sedan se på Lyxfällan, ja när det börjar alltså.

Av Sofia - 21 oktober 2010 07:04

Nu är det snart dags att gå till jobbet. Det är -1,5 grader ute så jag kommer att fysa bra. Får klä mig varmt. Det märks att det börjar bli kallare inne också, nu har vi fått vrida på elementen. Fast Andreas sover fortfarande med bara påslakan, han fryser inte i första taget. Jag sov hela natten igenom, det händer väldigt sällan kan jag säga. Fast hu vad trött jag var när klockan ringde. Nä, dags att göra det sista innan jag traskar iväg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards