Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sofia - 20 oktober 2010 21:00

Hu vad kallt det var idag när jag gick hem från jobbet. En plusgrad och en kall nordanvind. Usch, jag är inget större fan av kyla. Tog Södra promenaden hem, jag har minst tre olika vägar att gå till jobbet så jag brukar variera. Dessutom är det ganska roligt att sparka i löven. Och nej, jag sparkar inte i lövhögar för där kan det ju ligga en igelkott och sova. Iallafall lärde jag mig det som barn. Det gick ganska bra på jobbet idag, blev en del arbete med att skriva om Processuppgifterna men å andra sidan passade jag ändå på att rätta till dem, ett arbete som ändå skulle bli gjort. Det springer en massa ventilationstekniker in och ut ur rummet för att försöka få bort missljudet från fläktarna. Det verkar gå sådär, den siste som var inne sa: Äh, det är bara att riva skiten.


Jag ropade hem från julmobiler på Tradera idag, en från 1989 och en från 1990. Jag ville ha från 1985 men den blev så dyr så då slutade jag buda. Och så gick jag en sväng till Erikshjälpen på väg hem och där köpte jag fyra glöggmuggar från Sagaform i glas. Med isolering så man slipper bränna sig. Kostnad 40 kronor, kostar 249 nya. Har mest tagit det lugnt hemma och nu väntar jag på att älsklingen skall komma hem. Hm, undra om det kommer någon snö inatt.


      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards