Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Sofia - 24 januari 2013 20:57

Nu är det ju ett tag sedan Missoni for Lindex släpptes men idag när jag på Lindex för att köpa benvärmare hittade jag en klänning från kollektionen som nu var nersatt till 75 kronor och i min storlek. Så den slog jag till på. Hittade även ett par jeans i den modellen som jag vill ha men eftersom jag hade på mig täckbyxor orkade jag inte prova. Får ta en tur dit imorgon på lunchen utan täckbyxor och prova. De har 100 kronor rabatt på jeans just nu. Ska försöka locka med Andreas till stan i helgen igen. Jag handlade en kofta på Dea Axelssons i lördags och jag älskar den så nu ska jag försöka hitta en till i en annan färg. Har fått så mycket komplimanger för den på jobbet. En rolig sak i Enköping är att många är bra på att ge komplimanger, igår stod jag i frukostkön när en kvinna från ekonomiavdelningen berömde min klänning. Jag har hittat världens coolaste halsband från Alessi, men jag tror inte riktigt att jag passar i det. Man behöver nog ha en lång och vacker hals för det. Bild kommer iallafall här.     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards