Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Sofia - 17 januari 2013 20:17

Idag tog jag och Camilla en tur på stan på lunchen för att kolla in rean. Bra att vi jobbar på nära stan och att det trots allt finns några klädbutiker här. Först in på H&M där jag köpte hårsnoddar. Sen till Lindex och därefter Åhlens. Det hela slutade med att jag köpte tre klänningar, en kjol, en blus, tre par vanliga strumpor och två diadem för en summa av 500 kronor. Lämnade in kläderna för hemfrakt hos min snälla granne och tillika kollega eftersom det blev för tungt för att bära hem dem. Fast hon sitter med bokslutet ikväll så än har jag inte fått kläderna. 


Skulle gå in på Lindex på väg hem från jobbet för att köpa en underklänning men det gick inget bra. Underklänningarna, cirka 20 stycken, var samtliga i storlek XS och S. Nåja, jag köpte istället tre par strumpbyxor i olika färger, ett till diadem, ett armband och en sidenpyjamas, den här gången gick det på 150 kronor. Nu är det stora problemet att det börjar bli fullt i min garderob och i mina lådor i Enköping. Skulle behöva rensa ut alla kläder som är för stora och antingen förvara dem någonstans så länge eller skänka dem. Får fundera på saken. 


Äter enligt lchf gör jag också, går bra och nu har det värsta sockersuget gått över. Idag blev det lax, stekt sparris och vitlökssås till middag. Tänkte koka broccoli till också men den var helt slut så det blev lite svårt. Går 3 km om dagen gör jag också för det mesta. Bussarna här lämnar allt övrigt att önska så att gå är både snabbare och enklare. Fast det är rätt jobbigt att gå i snö även om det är plogat. Men alltid förbränner man väl någon kalori till. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards