Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sofia - 11 oktober 2011 20:01

Idag när jag kom hem låg det i brevlådan ett paket från smartphoto* www.smartphoto.se, tidigare Extrafilm. Alltid lika roligt att få paket och detta innehöll snygga dryckunderlägg. Man kan nämligen göra dryckunderlägg från kort man har på datorn, en ursmart idé tycker jag. För det är svårt att hitta nya och personliga dryckunderlägg, jag vägrar blommar eller liknande. Iallafall beställde jag dryckunderläggen, man får sex stycken och man kan ha olika kort på alla. Men jag valde att ha två kort dvs. det blev tre av varje. Jag valde ut kort som jag trodde skulle passa och med tanke på att dryckunderläggen är cirka 9,5 cm * 9,5 cm ville jag ha kort som passade även i ett litet format. Efter visst velande bestämde jag att jag skulle ha kort som enbart visade en sak över hela kortet, ett motiv som gör sig ur vilken vinkel som helst. Jag valde därför motiv av berg, där hela kortet uppfylls av berget. Detta visade sig vara ett väldigt klokt beslut eftersom dryckunderläggen blev jättebra. En väldigt bra present att ge bort eftersom man kan göra dem exakt hur personliga man vill. Kommer i en snygg ask gör de också.


         

Det som blänker på korten är fotoblixten från kameran.

* Smartphoto är en fotobutik på nätet där man köpa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer.


 





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards