Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Sofia - 29 juni 2010 21:30

Idag tog vi oss i kragen och åkte in till stan för att lämna in våra ringar för gravering och för att utöka min ring en storlek. Den var nämligen för liten. Det dröjer tyvärr tills den 16 juli innan vi kan hämta ut våra ringar och då är vi i Norrköping och jag jobbar. Andreas skall börja jobba den 2:e augusti på Valmyndigheten i Linköping vilket han fick reda på idag. Grattis till jobbet älsklingen. Jag skulle även lämna in min bh på lagning inne i stan men den glömde jag såg vi beslutade oss för att åka till Kungsbacka med den istället. Hoppas att jag får tillbaka den snart, det var iaf inga problem att lämna in den och jag var inte den enda kunden som hade problem. Sen tog vi en tur till Freeport där vi köpte ett par tygskor var. Jag köpte röda och Andreas blårutiga. Skönt att ha när sommaren är här och man inte vill gå i varma gymnastiksskor dagarna i ända. Vi köpte även lite Höganäsporslin i utgående färger på Iittala outlet eftersom det var halva priset. Vi var ganska trötta efter en dags shopping och ägnade kvällen åt att laga mat och titta på C Erikson Solo på dvd.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards