Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Sofia - 9 juni 2010 20:27

Så där ja, nu har jag långtråkigt igen. Fy attans så trist det är att vara ensam hemma, särskilt när man inte har något som måste göras. Vitrinskåpet är iaf städat och jag har läst igenom och skrivit under de rutiner jag skall använda mig av på sommarjobbet. Fast det mesta kände jag igen från tidigare, det är ju samma ägare till båda min jobb i sommar. Fast de praktiska rutinerna får jag nog reda på på måndag då jag skall ha kassaträning. Imorgon skall jag vattna blommor och göra en inventering av vad jag har i matkällaren inför vår resa till Ullared senare i vår. Slötittar på tv och funderar på om jag skall se på film ikväll eller om jag skall fortsätta läsa i min bok. Dagens tur till Erikshjälpen resulterade i en juicekanna från Stelton för 18 kronor. I samma serie som jag har en kaffekanna så de kommer att passa bra ihop. Annars var det ont om fina saker. Idag fick jag skattepengarna men de skall sparas inför framtiden. Kan behövas då jag som sagt skall till Ullared och så skall katterna ha sin vaccination. Nåja, sluta gnälldags och jag skall gå till tv:n istället.

Av Sofia - 9 juni 2010 14:38

Nu har älsklingen åkt till Linköping och jag är ensam hemma. Han har tenta imorgonoch sedan jobbintervju. Lite eller mycket tråkigt eftersom jag inte har något som behöver göras idag. Katterna har somnat på varsin halva av sängen så jag kom inte så långt i mitt bäddande. Överkastet ligger brevid men eftersom de sover så sött vill jag inte väcka dem. Jag tror jag tar en tur till Erikshjälpen, lämnar in handdukar jag har fått i premie från Sköna Hem och ser om de har något roligt åt mig. Sen vet jag faktisk inte vad jag skall göra resten av dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards